Träning!

Nu sover äntligen Maxen och jag ska hoppa in i duschen. Han har sovit hela 5-10 minuter idag men ändå tog det 45 minuter att få honom att sova. Övertrött antagligen.

Min syster och mina föräldrar va barnvakt idag så jag kunde åka iväg på ett Body Pump-pass vid 17. Den här nya koreografin som dom började med i söndags är helt sjukt tung! Jätterolig och skön!! Men jag va helt död efteråt, är fortfarande lite skakis =) Omständigheter har gjort att jag inte kommit in i duschen än men nu sover som sagt Max. Marcus skulle troligtvis jobba till 22 ikväll. Vågar egentligen inte duscha för Max hostar så, han kan ju vakna ledsen när som helst, men jag börjar känna mig ganska skabbig nu och vill inte vänta ända till Marcus kommer hem.

Efter duschen ska jag bestämma mig för om jag orkar diska elelr om jag ska lägga mig på soffan och läsa lite bok. Malin kommer visserligen hit imorn så jag kan ju faktiskt diska då. Det är det som är meningen med hennes visit, att jag ska få lite gjort. Visserligen egentligen inte det vardagliga utan såna där grejer som aldrig blir gjorda när Marcus jobbar så mycket. Typ rensa bland Max kläder.

Nu gråter han, jag kommer inte våga duscha =(

Kommentarer
Postat av: helena

skönt att du äntligen fick komma iväg och träna. man blir så mycket gladare och harmoniskare när man fått lite egentid. vi hoppas på friskare killar till nästa vecka. kram kram

2009-06-10 @ 21:28:03
Postat av: Hanna

Men lillen. Sådär var Emil också närhan var sjuk här för 2-3 veckor sedan. Hostade så han kräktes varje gång. Vad ska man? Höll på så i över 1 vecka.Vet inte hur många gånger jag tvättade snuttefilten då. Den strök med varje gång. Men välling är ju vätska o näring och gröten likaså. I matväg går det nog ingen nöd på han. Det blir ju billigt om inte annat ;)

Kram till er

2009-06-11 @ 08:59:00
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0