Stackars Max

Värsta natten hittills =( 11 nätter med hosta och i natt också näsan full med snor. Stackars liten =( Stackars mig... Inatt somnade jag ordentligt först vid 4, mellan 2-4 satt jag med honom i gungstolen och varje gång han somnade hostade han till och vaknade igen. Men strax före 4 somnade han såpass djupt att han inte vaknade när han hostade, sen hostade han väl 4-5 gånger till innan det blev tyst och jag kunde somna.

Vill verkligen sova men jag vill inte vända på dygnet lagom tills jag ska börja jobba och gå upp ännu tidigare... Vet inte om jag ska väcka Max elelr låta honom sova, vill inte att han ska vända på dygnet heller. Men å andra sidan vill jag att han ska bli frisk och det kanske han blir om han får sova ordentligt. Han har visserligen börjat hosta nu igen så han vaknar nog snart.

Vi har inga planer idag, tänkte försöka städa lite och hoppas på att Max sover mycket middag, ligger nu 70 sidor efter i min bokplanering =( Ser inte ljust ut. Visserligen ska Marcus jobba över typ varje dag denna vecka så om Max somnar tidigt kan jag ligga och läsa hela kvällarna utan dåligt samvete.
Sen ser det ut att vara soligt och vindstilla utanför fönstret och då måste vi ju passa på att vara ute lite!

Får se hur dagen slutar!

Kommentarer
Postat av: helena

jobbigt att inte få sova ordentligt. sömn är a och o för en småbarnsförälder. skönt att ha fått lite gjort hemma iaf. sånt där ligger ju också över en och gör att man känner sig stressad och trött. hoppas vi blir lite friskare allihop så vi kan träffas på onsdag som planerat. jag är dunderförkyld just nu och liam hade feber igårkväll. tror dock att febern berodde på vaccinationen han fick för en vecka sedan, för idag är han "bara" förkyld men pigg. vi hörs! kramar

2009-06-08 @ 13:43:53
Postat av: Isabel

Jobbigt med hosta! Den har ju en tendens att bli långvarig, Alva börjar bli bättre nu men har hostat i över 8 veckor.



Vi är friska nu men Alva hotar lite fortfaradne spec när hon somnat.



Vi måste försöka ses snart!

2009-06-08 @ 18:14:26
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0