Shopping!

Nu är vi alla strax klara att bege oss till Ikea för att shoppa bokhyllor!!! Sedan ska vi också shoppa kläder och skor till Maxen. Och badringar =)

Va kul det kan vara att göra av med pengar!! Nästa helg får jag ta mig ner på stan och shoppa grejer till mig själv för alla presentkort jag har =) Kalas!!

Har länge funderat på att lösenordsskydda min blogg som Mia och nu också Isabel gjort. Verkar som att min blogg blir läst av folk jag kanske inte riktigt vill ska läsa min blogg och jag har aldrig riktigt tyckt om tanken att det ligger massa bilder på min underbara familj ute på nätet. Ska när jag känner att jag orkar ta tag i det göra som Isabel och fixa en bildblogg som är lösenordsskyddad och sen får vi se om jag också skyddar denna blogg. Kanske helt enkelt bara gör en ny adress. Den som lever får se!

Nu är det dags att dra! Ligger lite efter tidsschemat.....

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag känner att jag inte behöver lösenordsskydda min vanliga blogg för jag lägger aldrig ut bilder där på mig eller familjen förutom djuren då men däremot avr det ju supersmart av dig nämna det med lösenord, fixade det på en gång efter din komentar o mdet!

2009-06-28 @ 17:10:13
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Och jag håller med! Det är skitkul att slösa pengar!

2009-06-28 @ 20:31:00
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: helena

har det inhandlats några bokhyllor??? nyfiken =) hoppas allt är bra med er!!

2009-06-28 @ 22:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0