Morgon-babbel

Hur kan man vara sugen på macka med stekt ägg mitt i natten?? Skyller på spinningpasset som totalt körde slut på mig igår... Hoppas jag fick bort det mesta av förra veckans smaskigheter. Den veckan är lika onyttig varje år, syster fyller år, jag fyller år och så morsdag där runtikring. Massa tårta, massa mat...

Somnade strax före 3 nån gång och vaknade av att Max började hosta igen vid 7. Blev först glad att klockan inte va 6 =) Men sen kände jag hur trött jag var och blev mindre glad. Men efter att ha hostat litegrann så somnade vi om båda två! Jag gick precis upp och Max sover än, 20.00-09.00. Antagligen blir det länge bara för att han inte sovit djupt. Ska väcka honom alldeles strax.

Idag har vi tvättid kl 14. Borde tills dess ta tag i all den städning som inte blivit av på evigheter då det varit fint väder och Bergsbrunna har varit fullt av släktingar. Sortera tvätten känns som det kommer ta evigheter. Va nog tre veckor sen sist eftersom jag inte blev insläppt när jag hade bokat. Har tvättat ett par tvättar hos mamma och pappa dock. Det här passet är bara tre timmar så jag måste planera tvättandet bra men någonting kommer oavsett inte hinna torkas utan måste hängas upp här uppe. Inte så mycket att göra.

Dags att äta frukost och väcka Max.

Kommentarer
Postat av: helena

skönt att du inte behövde gå upp vid 7 iallafall...för att se det positiva =)inge kul väder idag heller =( men desto mer tid till pyssel inomhus.....idag ska det skuras golv...ska bli jätteroligt =)kram kram

2009-06-03 @ 09:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0