Midsommar!

Har haft en riktigt trevlig dag med familjen och massa god mat! Vi va så trötta allihopa så det blev dock en ganska tidig kväll. Maxen har precis somnat och både Marcus och jag ska alldeles strax stupa. Ska se om jag orkar lägga upp några bilder först... Varför blir det nästan alltid bara bilder tagna på Max nuförtiden?? Och varför är aldrig jag med på bild? Gör mig iofs inte överdrivet mycket... =)


Hjälpte min mamma att göra en midsommarstång i miniatyr =)


Sallad och förrätt


Varmrätt och efterrätt!


Skål!


Nu fick ni några bilder iaf. Fyller på med några till imorn!

Sitter förresten vid datorn i köket och upptäcker att en fågel skitit nästan högst upp på fönstret och sedan har geggan runnit hela vägen ner.... Tjusigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

MYSIGT!

2009-06-20 @ 20:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0