Jag är så trött =(

Har sååå svårt att komma upp på mornarna! Har ett alarm både vid 8 och 9 men jag somnar bara om hela tiden. Eller vid nio går jag alltid upp, om än väldigt motstridigt (kan man säga så??). Max vaknar oftast mellan 8.30-9.30 nu för tiden. Han hostar fortfarande på nätterna men jag tror det börjar bli bättre. Eller så är det jag som somnar om innan han hostat klart varje gång.... Han är bättre på dagtid iaf så åt rätt håll går det ju!

Får se om det blir någon träning ikväll eller om Marcus måste jobba över. Det är ju sista dagen innan hans fyra veckor långa ppapledighet så han måste se till att allt är helt klart.

Nu vaknade min älskade son!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra att det börjar ge med sej med hostan. Hörde bara något host igår. Skulle önska att Emil kunde sova lika bra som Max! Då skulle jag vara hur pigg som helst :)

2009-06-18 @ 12:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0