Ingen frisk luft

Blev ingen promenad idag... Känner mig fet och ful och äcklig och är sötsugen hela tiden så det hade varit trevligt med lååång promenad. Men det blev liksom inte av.

Vi vaknade halv-sent, åt frukost, lekte, dammsög och vattnade blommor (Max fick vattna dom som står på golvet och han blev skitstolt!!), sedan åt vi lunch båda två, dammade och tvättade golv. Sen fick Max välling och sov i 2 timmar och 20 minuter innan jag kom på hur lång tid det gått och sprang och väckte honom. Under den tiden låg jag och läste, läste, läste! =) Borde kanske sovit lite men.... Sen mös vi tills han piggnat till, åt middag, lekte, åt macka och vips va det dags för läggdags! Tog 50 minuter att få han att somna men nu är det iaf gjort. Marcus kom hem mitt i nattningen nånstans så nu ska jag sätta mig i soffan med honom innan han somnar! Och jag med om inte Max börjar hosta....

Tänkte förresten öppna balkongdörren när jag låg på soffan och läste men så surrade världens största geting runt därute så det sket sig. Om jag inte va så jädra rädd skulle jag ta kort på dom, förstår inte hur dom kan va så stora!! Ser nästan ut som de läskiga konstiga djur jag såg i Florida (fast dom va ännu större). Dom är inte alls lika stora ute i Bergsbrunna.

Jaja, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0