Hur många inlägg har jag egentligen skrivit idag??

Planeringen sket sig precis som jag förstod att den skulle göra. Hängde tvätten och klippte Max naglar tills Marcus kom hem. Hade tänkt se till att Max somnar vid 20. Men han bara somnade hela tiden när vi satt och åt middag stackarn. Låter jag honom sova så länge han vill så komemr han antingen vakna om 1,5 timme och sen va uppe sent eller så kommer han sova för natten (i kläder...) och vakna pisstidigt imorn (har aldrig hänt förut att han somnat för natten så tidigt). Väcker jag honom om 20 minuter kommer han va alldeles groggy tills det är dags att sova igen... Så kan det gå!

Marcus går och handlar det vi behöver till imorn då Marcus pappa och fru kommer på middag så får vi storhandla på fredag istället. Ska diska lite snabbt och väcka Max sen......

Vi har förresten kommit på ett problem. Våran frys är full så hur ska vi kunna storhandla?? Vi måste verkligen ha en liten extra frysbox.....

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ses vi imorrn?

2009-06-03 @ 20:29:38
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0