Hmm...

Fördelen när Max har feber är att han oftast sover djupt. Jag har sovit som en stock inatt!! =) Han slutade väl hosta nångång strax före 00 och då slocknade jag direkt. Vaknade vid 9 av klockan (har alltid ett alarm som ringer klockan 9, från den tiden när max alltid sov till 9-10) och hade säkert sovit en timme till annars.
Har sen dess suttit och kollat igenom alla 14 sidor på Arbetsförmedlingens Platsbanken och det resulterade i 1 deltidsjobb att söka. Vafan!! 1 enda?! Det har dessutom sista ansökningsdag idag och jag är en sån som måste skriva om mitt personliga brev femtielva gånger innan jag är nöjd. Försök det med en sjuk Max! Nej måste komma på något annat.....

Får se hur han mår idag, hoppas han inte blivit sämre. Jag behöver ut till Bergsbrunna så jag kan springa spåret. Marcus jobbar ju över så det blev ju ingen träning igår och inte imorn heller. Förhoppningsvis på söndag.... Vet inte vad som har hänt men träningen behövs verkligen nu!!!!!!

Blev lite deppad efter att ha ödslat tid framför Platsbanken =(

Kommentarer
Postat av: Isabel

Skönt att få sova. Har ni pratat med någon om Max hosta? Nu sist när jag ville ha ny hostmedicin ville de titta på henne för att kunna utesluta en lunginflammation, tänkte på det nu när han fått feber också.

Hoppas han blir frisk snart!

2009-06-10 @ 13:32:12
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Skönt att få sova. Har ni pratat med någon om Max hosta? Nu sist när jag ville ha ny hostmedicin ville de titta på henne för att kunna utesluta en lunginflammation, tänkte på det nu när han fått feber också.

Hoppas han blir frisk snart!

2009-06-10 @ 13:32:42
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

DU får ha ett standardbrev som du bara klipper in i ansökningen :)

2009-06-10 @ 15:53:25
Postat av: Isabel

Grillningen startar 18.00. Micke säger att du ska komma strax före och det blir kyckling!

2009-06-10 @ 20:56:09
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0