Hemkommen igen

Efter min andra "partykväll" på raken. Det va kul och trevligt men jag kände i princip inga mer än värdparet (tvillingar som fyller 25) och jag är inte direkt den som tar mig för att prata med andra. Pratar mycket och gärna om nån annan tar kontakt med mig men jag är aldrig den som börjar en konversation. Började bli riktigt trött på slutet så jag kände att det va dags att ta mig hemmåt.
Marcus är ute i öregrund på firmafest, vi får väl se när han dyker upp här hemma =) Maxen är hos mina föräldrar, första natten borta. Inga problem för mig och med största sannolikhet inga problem för Maxen, men jag saknar honom massor =( Det är så tyst här hemma... Har varit ganska så sentimental i några dagar nu och alkoholen, och att bli uppsagd, gör ju inte saken bättre. Vill ha mina pojkar här...

Men det ska bli skönt att sova =) Hoppas att jag inte druckit så jag kommer må dåligt. Full blir jag inte lätt, jag tar det så lugnt och långsamt, men däremot behövs det inte mycket alls för att jag ska bli bakis =( Det blir som det blir. Men det vore ju typiskt, med Maxens senaste tids hosta, om jag en barnfri natt bara skulle ligga och vrida och vända på mig...

Förresten så va det en supermysig lokal!! Ägdes av Landstinget så jag antar att man kanske måste vara anställd av dom på nå sätt för att få hyra den. En gammal källarlokal, tegelväggar och välvda tegeltak, hur mysigt som helst!!

Nej nu ska jag gnugga bort mascaran, tur att jag inte sminkar mig många gånger om året, och krypa ner i sängen.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Hade ni mycket av den växten som jag vill ha lite av eller ska jag köpa?

Vart har ni köpt era räkor? Visst var de bra på att ta bort alger? Har en hel del på stenarna nu och jag vill INTE behöva byta grus...



Kul att komma iväg själv men visst känns det kosntigt att vara helt ensam!?

Hoppas ni ahft ett kärt återseende idag!



och till sist men inte minst, SKITdåligt av honom att bete sig som han gjorde på festen, han är ju faktist chef och borde så bete sig också!

2009-06-14 @ 17:27:36
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Då tar jag och köper nästa vecka.

Scalarerna gör sig riktigt bra i akvariet! Jag hoppas den minsta växer till sig, Alva tycker dessutom att de är superroliga att titta på.



2009-06-15 @ 15:46:48
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det var bud på Rasbokil på onsdag. Det fungerar för min del. Din?

2009-06-15 @ 22:50:32
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det var bud på Rasbokil på onsdag. Det fungerar för min del. Din?

2009-06-15 @ 22:50:39
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Hanna

Blödig man blir när man får barn. Eller kanske blödigare i vårat fall? =P

2009-06-16 @ 12:39:28
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0