Helt slut, men hallen är ljus!!

Börjar bli så gott som totalt slut. Ben och fötter värker, har idag äntligen fått riktiga arbetsskor men har hört att man bara får ännu ondare av dom i början... Det visar sig. Sen har jag dessutom varit på ett spinning-pass efter jobbet och med andra ord är jag död nu =)

Kom hem och duschade med Max, åt lite mat och sen va det dax för nattning. Max har tydligen bara sovit typ 5 minuter idag (brukar bli så när han är i Bergsbrunna och har kul) så nu somnade han på 5 minuter i min famn. Drack inte ens upp all välling =)

Hallen är klar! Vet inte riktigt vad jag tycker om tapeten, älskar den i pärmen men va rädd att det skulle bli "för mycket" i ett helt rum. För mycket är det absolut inte, behöver nog bara vänja mig. Men hallen är tusen gånger ljusare och mycket luftigare!!! Helnöjd!!

Imorn är veckans sista arbetsdag och sen är det helg! Mycket planer för helgen, får se vad som hinns/orkas med men det ska definitivt bli mycket utetid också! Och tvättid...... Men det är Marcus jobb nu för tiden =)


Kommentarer
Postat av: helena

spännande att få se hallen någon gång.. =)

2009-06-25 @ 22:47:27
Postat av: Isabel

Det måste vara jätteskönt med nya ljusa tapeter! De röda ni hade innan var ju kanske inte det idealiska för en hall.



Snart har du ju avklarat en hel veckas jobb! Det går ju jättefort och Max mår nog super ihop med pappa!

2009-06-26 @ 06:39:47
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0