Frisk luft

Max och jag tog oss ut till slut! I strax över 2,5 timme knallade vi runt. Det va absolut inte meningen... Vi gick till 4H i Årsta och tittade åp alla djuren sedan gick vi till Ica på vägen hem. Precis när jag skulle betala så somnade Max, vilken dålig timing! Jag gick hem och låste in Ica-påsarna i barnvagnsförrådet och sen gick jag runt nästan hela Salabacke. När han vaknade lekte vi lite i parken utanför och sen gick vi upp. Skönt med frisk luft!

Nu sitter jag framför en apdålig serie fast jag borde ligga i Marcus famn och sova. Råkade se första tio minutrarna och fastnade...

På tal om nå helt annat, jag har funderat på det här med att får säger bää och getter säger mää =) Om det verkligen hörs nån skillnad på hur dom låter. Och idag på 4H hörde jag minsann perfekta bää'n från fåren och mää'n från getterna =)

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Haha! I förrådet, hon andra mamman lär ju ha undrat ifall hon var in dit! :-)

2009-06-12 @ 08:49:02
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0