Feber

Att jag fick sova hyffsat bra natten till idag verkar bara varit lugnet före stormen. Nu ska man väl inte ta ut något i förskott, men ikväll hade Max feber och han har hostat redan från när han somnade (brukar annars dröja 2-3 timmar innan han börjar hosta. Ser inte alls fram emot denna natt iaf. Får hålla tummarna för att jag har fel!

Slängde precis ett öga ut genom köksfönstret och hela himlen är rosa, så fint... =)

Vi har varit i Bergsbrunna idag, gått promenad med Helena och Liam, fått fler myggbett, lekt lite med morfar och morbror och ätit middag med dom.

Nu ska jag sätta mig i soffan en liten stund med Marcus. Borde diska. Borde läsa bok. Borde definitivt sova. Men orken finns inte till de första två och med Maxens hostande i bakgrunden känns inte den tredje särskilt lätt.

Kommentarer
Postat av: helena

liam har oxå feber, 39,3. inge kul.... vi hörs imorrn!! hoppas du får sova nu och hoppas att jag får sova... kram

2009-06-09 @ 23:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0