Fått en del gjort i helgen äntligen!

Idag har Johanna, Björn och Nemi varit här och lekt och ätit lunch. Kalaskul! Dom tog också med sig våran gamla tv så nu slipper vi den =) Nu på kvällen kom det förbi ett par som köpte våran extra-säng för 250kr så den blev vi också av med! Igår bar Marcus ner en massa saker från vårat förråd ner till källarförrådet. Äntligen har vi fått lite gjort i alla fall!
Om ekonomin tillåter så ska mina skattepengar, som börjar betalas ut från och med morgondagen har jag hört, gå till bokhyllor. I så fall kan vi få bort snudd på alla tio flyttlådor som fortfarande står i ett hörn i vardagsrummet! Skulle vara sååå skönt!
Vi har även äntligen satt på möbeltassar på soffan och gissa vad! Den knarrar inte längre! Förstår verkligen inte hur det gick ihop, men nu är den tyst...

Max fortsätter att hosta varje natt och jag fortsätter att sova dåligt. Kommer vara helt knäckt om det fortsätter tills jag ska jobba om exakt två veckor Har ju nästan hållt på i två veckor redan...). Som att jag inte komemr bli tillräckligt trött av det... Nu har hans näsa börjat rinna massa med och han nyser ut mängder av snor =( Hittills har jag ju fått allt han har fått så då är det väl snart min tur igen. Vi va ju nyss förkylda! Har ju precis börjat träna igen =(

Veckan som kommer är ganska lugn än så länge, helgen desto fullare (i dubbel bemärkelse kanske =) haha). Ska äntligen träffa Hanna I på tisdag och så ska jag träffa Helena och Liam på onsdag. Sen är det firmafest på fredag och tvilling-25års-kalas på lördag =)

Nu gråter Max för andra gången sen jag började skriva det här inlägget =( Kommer strax!

Inte lätt att vara liten och förkyld =(

Nej jag vill leta tatueringar på nätet, läsa massa bok och sova. Allt samtidigt helst... Orkar nog inte sitta vid datorn mer iaf. Dumt att lägga sig att sova om jag ändå måste in till Max igen om tio minuter... Och om jag lägger mig och läser så kommer jag nog somna =( Kanske sitter kvar vid datorn en stund...

Nope, Marcus kom precis och sa att han inte kan sova utan mig så det är bäst jag går och lägger mig =) Får väl läsa lite och se vad som händer. Hoppas inte Max vaknar mer! Dum önskning iom att han har hostat till 02.00 nästan varje natt...

Färdigbabblat!! Sov gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0