=)

Jag somnade tillslut och det har varit tyst heeela natten!!!! =) Helt otroligt! Va det verkligen så enkelt som att ge medicinen lite tidigare, eller va det bara en slump? Spännande att se nästa natt =)
Den natten när Max hade lite feber och jag trodde att han sov som en stock hela natten, visade det sig senare att så inte va fallet. Det va bara jag som hade totalt däckat och sovit mig igenom allt, Marcus hade varit uppe och tittat till honom flera gånger... Läskigt... Att det kan gå så långt? Jag som alltid hör allt och sen blir det kortslutning i hjärnan och jag hör knappt en hostning...
Men inatt har jag verkligen inte hört en enda så det måste ha varit tyst!

Nu ska jag ta upp honom så vi får lite mer ordning på dygnen, låter faktiskt som att han kanske redan vaknat!
Vi måste duscha oss och tvätta håret båda två, diska det gigantiska berget i köket och ner på stan för att köpa presenter till imorn kväll. Måste va hemma senast 17 så att jag kan gå iväg till firmafesten så fort Marcus kommer hem från jobbet, väldigt praktiskt att det är inom gångavstånd! Kommer nog inte vara så långvarig där så jag kan nog diska ikväll....
Det va ju inte så väldans många grejer vi skulle göra men alla tar tid med en 16-månaders glad och lekfull pojk =)

Nej nu ska vi byta blöja och äta frukost! Kan barn äta "vuxen-frukt-yoghurt"? Eller måste dom äta nå barn-alternativ...

Hoppas alla får en trevlig dag! Och en underbar helg =) Vet inte om jag kommer få chans till dator så mycket mer under helgen. Behöver ju läsa boken också varje tillfälle jag får!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Alva har alltid ätit vuxenyougurt men jag ahr sett till att köpa de riktiga, inga lightvarianter.



Jag och Alva har precis varit ute och gått 65 minuter och nu ska vi laga lunch. Väntar på pastavatten och min bakpotatis är i micron.



Har hänt mig att jag inte vaknat heller även o mdet är OVANLIGT, Micke har burit in alva på natten och jag ahr inte fattat hur hon kommit dit!

2009-06-12 @ 11:29:17
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

du hade nog inte behövt duscha med tanke på hur det vräkte ner ute. hade räckt med schampoo ;)

2009-06-12 @ 15:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0