=(

Det är fortfarande helt tyst här, bortsett från lite snarkningar då och då från båda karlarna i huset. Men jag kan inte sova!! Hjärnan snurrar på högvarv =( Nu när trötta jag äntligen har chansen, verkar det som, att få en hel natts oavbruten sömn. Då klarar jag inte ens av att somna!! =( Jag blir så less..... Jag som har så mycket att göra imorn... Och fest både imorn kväll och på lördag kväll, hur ska jag orka det?! Prioriterar definitivt lördagen så imorn blir det tidig hemgång. Men ändå. Funderar på att lägga mig på soffan och läsa. Men jag behöver ju verkligen sova...

Kommentarer
Postat av: Isabel

Hoppas du kunde somna till slut!



Precis när vi klätt av oss och ställt oss i duschen vaknar Alva och är superledsen! Hon somnade om snabbt iaf!

2009-06-12 @ 08:49:58
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0