...

Max hostar och hostar utan att vakna. Igen.
Förra natten började han hosta först vid 2 och jag behövde bara vara vaken en timme, den tiden det tog för honom att somna ordentligt igen.
Men i natt hostar han med ca 10 minuter mellanrum, tillräckligt lång tid för att supertrötta jag ska hinna somna mellan varje "attack"... Varje "attack" består av typ 4 "host host host" med 20 sekunders mellanrum. Eller nåt. Har inte klockat dom men ungefär. Sist jag klockade någonting var när jag låg med värkar. Det va inte ens jag som klockade, det va Marcus. Jag hade inget som helst tidsbegrepp. På tal om nå helt annat =)

Jag är jättetrött =( Max somnade redan 20.00 och av någon anledning så sover han alltid 11-12 timmar förutom om han somnar så tidigt som 20, då sover han väldigt ofta bara 10 timmar. I så fall ska jag upp om 4 timmar... Låt oss hoppas att så inte är fallet...

Tror faktiskt att det dröjt lite längre sen sista hostan. Ska krypa ner i sängen och hoppas att det är över för denna natten. Trots att jag är enormt sugen på macka med stekt ägg.....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag skulle aldrig ha lett in dej på äggmackor ;)

2009-06-04 @ 19:23:48
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0