Dags för sängen

Marcus pappa med fru kom och tog en kaffe nu på kvällningen. Dom har alltid fullspäckat schema när dom är i Sverige och kom hit först vid 21 tror jag. Max hade iaf precis somnat så dom missade honom.

Nu har dom åkt och jag va ner en sväng och fick se Malins två (!!!) tatueringar när hon va på väg hem. Två enkla jättefina... Är så fruktansvärt avundsjuk, har velat tatuera mig så länge jag kan minnas och tänker varje år att nu ska jag ta tag i det. Men jag tänker fööör mycket på motiv och mening att jag aldrig kommer någonstans. Nu tycker jag min kropp är så sjukt ful så nu vet jag inte längre vart jag ska sätta nån... Bristningar på hela magen och hela låren, sladder-hud och hängpattar.

Men nu jävlar, kan Malin så kan jag! Bara ett litet litet motiv någonstans, det behöver ingen extrem eftertanke. Tittar man på Miami eller LA Ink så har alla nån livsavgörande händelse dom vill föreviga... Snacka om ångest att försöka komma på något sånt. Nej, nåt litet bara....

Nu jävlar Malin!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag funderar också alldeles för mkt på motiv och mening med den. Kanske ska skita i det..

2009-06-05 @ 12:54:16
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Anonym

bristningar? sladder hud och hängpattar???



VAD ÄR DET??

2009-06-05 @ 12:58:53
Postat av: Lina

bristningar? sladder hud och hängpattar???



VAD ÄR DET??

2009-06-05 @ 12:59:19
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej vännen!

Hur mås det? Hoppas ni har det bra alla tre, tänker på er!

Puss puss

2009-06-05 @ 22:30:20
URL: http://noaragvals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0