Dagen idag

Idag har nästan inget blivit gjort som skulle blivit gjort. Istället har vi haft underbart trevligt besök i form av Marielle, David och lilla Noa! Vi har lekt och pratat och ätit =)

Efter att dom åkt, cyklade Marcus iväg till Närakuten och blev uppskuren. Nu är det sagt att han ska till distriktssköterska på Årsta vårdcentral varje dag denna vecka för att byta kompresser (som dom stoppat in I såret...). Får se hur han löser det med Max.... Men det mesta brukar ju ordna sig!

Nu tittar jag på Bones och sen ska jag hoppa i säng. Max somnade rekord-tidigt vid 19.50!! Imorn ringer klockan 07.10 och jag ska iväg på min första arbetsdag av 20 på Swedol.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hejhej



Vad det såg mysigt och gott ut på eran midsommar =)

Men vad är det som hänt med Marcus?



Kramkram

2009-06-22 @ 09:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0