Då så

Att jag kommer bli uppsagd va nästan det första jag fick höra när jag kom innanför dörren till festen igår. Det roliga va att han kom fram till mig och sa "Jag har hört att du är lite sur över att jag inte svarat på ditt mejl." Öh, nähä??? Konstigt! Sen sa han "Men det behöver vi väl inte ta nu ikväll?" Nej sa jag, ska jag komma in nån dag under veckan? "Nej det finns väl ingen anledning att komma in" Och sen har han mage att säga "Som jag redan har sagt till dig förut så kommer din tjänst försvinna. Men du har en månads uppsägningstid när du kommer tillbaka"

Det är ju det jag har försökt få honom att säga sen i januari!!!! Men som han absolut inte har fått ur sig. Blir så sur på honom. Han är en idiot. Den andra tjejen som jobbar i kundmottagningen ska också bli uppsagd och hon är inte ens den sista in på sin avdelning. Ska inte ödsla energi på att spekulera i det. Har ju inte mått bra av att jobba där och tycker ju att det ska bli skönt att komma därifrån. Men jag hade gärna fått ett ordentligt besked lite tidigare. Även om jag vetat att det kunde bli såhär så är det ändå svårt att ladda om och börja söka nytt helhjärtat om man inte vet säkert.
Är som sagt inte ledsen att jag inte får jobba kvar.

Men det hade känts bättre om jag hade haft astråkigt på festen igår...

Kommentarer
Postat av: Hanna

att folk ska ha så jävla svårt med RAKA PUCKAR..

2009-06-14 @ 20:43:32
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0