Äntligen helg!

Massor vi vill fixa och dona med i helgen! Vi har tvättid imorn förmiddag, vi vill till Ikea och köpa bokhyllor och får vi det gjort så måste vi ju montera dom och flytta i alla böcker och pärmar och grejer så vi får bort flyttlådorna på en gång =) Sen behöver Max sandaler och lite mer sommarkläder, tavlor och foton måste upp på väggarna igen i hallen, Sodastreamen behöver ny patron. Sen vill jag ta en promenad på stan och bara titta på sommarglada människor, det behöver storstädas plus massa andra saker som jag inte kommer på just nu.
Samtidigt som jag bara vill kramas med pojkarna och vara ute och njuta av sommaren varje sekund av hela helgen!!
Vi får se hur vi pusslar ihop det här...

Sen saknar jag väldigt att träffa alla lekkamrater... När ska jag orka/hinna med er igen??

Nu är det straffar i fotbollen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0