Kort uppdatering

Max fick nya kläder i helgen och vi fick nya bokhyllor! Har slängt upp det mesta i dom men tar ingen bild förr än jag möblerat om bland böcker och grejer, ett antal gånger... =) Så småning om ska vi köpa olika dörrar till, men först ska pengar gå till Mallis. Om vi står ut särskilt länge till, Max har en förkärlek till att dra ut böckerna på golvet precis som han alltid gjort i sitt rum....

Det går fortfarande bra på jobbet, väldigt trött men det är ju väldigt lugnt på jobbet så det gör inte så mycket.

Det va nåt mer specifikt jag skulle skriva men jag minns inte vad. Är supertrött och mår lite illa. Antagligen värmen. Idag har vi visserligen bara 31 grader i köket där jag sitter, temperaturen har senaste tiden legat på 34. Sovrummen på ca 28.

Nej nu ska jag göra mig iordning och slänga mig i sängen. Imorgon måste Marcus jobba så jag ska skjutsa Max till min syster och pappa innan jobbet.

Kram och god natt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

DEn hette Zahiren men jag kunde inte läsa klart den. Kom ca 50 sidor. Har beställt boken från cdon men den har inte kommit än! Brukar ta 2 dagar så är den här, men antar att det är semestervikarier lite här o var nu :) Är sugen på att börja läsa!

2009-07-02 @ 09:21:21
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Isabel

JAg mår också sjukt illa av värmen! Kände mig inte pigg alls när jag åkte från tandläkaren igår!

2009-07-02 @ 10:05:11
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0