Host host

Glömde skriva igår att Max och Marcus va till läkaren och fick en annan hostmedicin utskriven. Den ska Max äta tre gånger om dagen i ungefär en vecka eller lite mer. Sen ska han va bra påstod läkaren. Första natten hördes inte ett enda ljud från Max rum och det kändes väldigt lovande, andra natten hostade han som en tok igen....

Det sköna har varit att så fort jag började jobba och lämnade över natt-ansvaret till Marcus så sover jag trots hostan! Vaknar till ibland men somnar oftast om när jag ser att Marcus också vaknat till. Tänk va hjärnan är häftig!!

Imorn är det fredag och sen äntligen helg. Då har jag jobbat hälften av tiden. Har ganska kul på jobbet och det är lugnt hela tiden, men jag längtar efter Max och att få va hemma och leka med honom och gå promenader och greja. Och umgås med andra mammor och barn.

Är helt slut så jag ska ta en sval dusch och sen hoppa i säng. Med blött hår som vanligt... Trots att det inte blev nån träning idag.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Hoppas han snart slipper den där jäkla hostan! Nu måste det väl ändå räcka!?

2009-07-03 @ 20:12:30
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: helena

ännu en vecka avverkad. hur känns det att ha jobbat halvvägs?? Skönt antar jag =) Kram

2009-07-03 @ 21:32:23
Postat av: helena

det här är inte likt dig, du brukar åtminstone blogga en gång per dag...... hoppas allt är bra mer dig och familjen. kram kram

2009-07-04 @ 23:35:06
URL: http://denvildabebben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0