En liten uppdatering!

Kan ju börja med att berätta att kladdkakan va snudd på den godaste kladdkakan jag någonsin smakat!! Toppen-recept!

Sover lite halvknasigt på nätterna tyvärr, nu när jag tänkte vila upp mig.... Men det tar sig nog snart.

Så vad har hänt de senaste veckorna mer än att jag jobbat? Minns knappt... Det jag minns är i alla fall att Max ju fick en ny medicin "och innan den flaskan tog slut skulle allt va bra". Flaskan tog slut i torsdags och han hostar och rosslar fortfarande =( Dock ska det erkännas att det inte är lika mycket som förut. Ska vänta till mitten på veckan och sen ringer jag doktorn igen om det inte blir bättre!

Marcus har fått en infektion i en tandrot. Första besöket hade gått på 610kr om han inte haft tandvårdsförsäkringen!! Han har hittills bara betalat 300kr på den så han har ju redan tjänat på det =) Ett andra besök är inboket i slutet på augusti, då ska dom antingen göra en rotfyllning eller dra ut tanden beroende på hur illa däran den är... Det skulle nog kosta skjortan det!

Från torsdag förrförra veckan till torsdag förra veckan hade vi besök av Mia och David, Marcus syster med man. Det va trevligt men jag kände inte riktigt att jag hann träffa dom. Jag bara jobbade och sov typ. Men vi tog i alla fall en sväng till Cupido och åt sallad och sen vidare för en runda minigolf! Jag började bra men slutade näst sist som vanligt.... Min eviga minigolf-placering.

Marcus har hunnit fylla 26 också! Det firade vi med smörgåstårta och hemmagjord marängtårta med min familj och Mia och David, mumma! Han fick mycket klockrena presenter!

Nu väntar Marcus och jag på att få gå på bio, det blir bara uppskjutet hela tiden. Men kanske till helgen! Sedan har ju nedräkningen till Mallis börjat =) Inte ens två veckor kvar!! 1 augusti åker vi! *längtar*

Innan dess ska jag återuppta mitt sociala liv tänkte jag, och uppdatera mig i allas bloggar. Är extra nyfiken på om Hille har fått bebis än!! Men jag hittar inga tillfällen att sitta vid datorn, inga tillfällen där jag orkar i alla fall.... Nu måste jag på toan och sen borde Max vakna om tio minuter.

Hoppas vi hörs och ses snart allihopa!!! Massa kramar!

Kommentarer
Postat av: Hille

Ingen bebis kommen än. Känns som han flyttat in för att stanna. Hoppas allt är bra med er. Kram

2009-07-20 @ 09:59:49
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Isabel

Kul att höra att du lever! Jobbar M nu igen?

2009-07-20 @ 12:02:50
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0