Värk

Mina ben värker efter dagens strapatser! Först en jättehärlig nästan två timmar lång promenad i solen med Johanna och Nemi och nu på kvällen en timmes superhård spinning med mamma. Härligt!!

Besiktningen gick jättebra den med. Dom sa ingenting om fjädern, det enda han hade att anmärka på var ena halvljuset som va dött. Som inte va dött när jag åkte från garaget, vilken timing! =)

Maxen har precis somnat, sent ikväll, så jag ska hoppa ner i sängen där Marcus ligger och väntar på mig!

Borde börja med stegräknaren igen såhär på nya året, borde egentligen ha som mål att slå Isabel varje dag men jag känner mig själv, jag är en lat jävel =)

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Vad roligt! På måndag ska jag till Öf, jag tror de sätter igång igen då. Men vi är hemma till 12 då och annars kan vi alla dagar.

Kan ju hända att Linus är här också därför är det säkrast att ni kommer hit.

Men måndag kanske om ni komemr till 12?

2009-01-08 @ 09:17:31
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Haha! Missade att du tatt på dig stegräknaren, du får promenera med mig på måndag! ;-)



JAg ahde det i åtanke att Max brukar sova länge! men det blir toppen!

2009-01-08 @ 11:18:22
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha inte jag heller när du säger det. Haha, måste räkna om tror jag. 05 varbju bara 3 år sedan, måste ha varit 00 förresten. haha.

2009-01-08 @ 11:23:45
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0