Värdelös helg

Det har varit trevligt att vara hemma hos mamma och pappa. Men vi har inte fått nånting gjort alls. Vi har inte städat, vi har inte flyttpackat nånting alls, Max och jag har vänt på dygnet alldeles för mycket, Marcus och jag har knappt setts sen i onsdags kväll. Idag jobbar han hemmifrån så jag vet inte hur jag och Max ska kunna låta bli att störa.

Det är redan den 18 januari, bara 1,5 månad kvar tills vi flyttar. Börjar kännas lite stressigt nu. Kollade ju upp lite flyttfirmor i mellandagarna, eftersom vi har lite ont om flytthjälp, men ingen har hört av sig =( Tror iofs att det är alldeles för dyrt ändå, men hade varit trevligt med en kontakt åtminstone.

Nej nu ska jag äta frukost. Ha de!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tiden springer verkligen iväg! Vi var mellan 8 - 10 st som hjälpte oss att flytta. Det tog 2,5 timme. Så ju fler desta fortare går det :) Du får muta dem. Det gjorde vi, med mat och fika =P

2009-01-19 @ 21:18:30
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0