Uppe med tuppen!

Min tupp gal vid 08.00 =)

Sen dess har jag plockat bort all den rena disken från igår och diskat middagsdisken. Nu sitter jag här vid matbordet med min frkost och en kopp te och Trunk Music. Ska läsa en liten stund och sen väcka Max om han inte vaknat av sig själv tills dess.

Det brukar alltid bli fel om man ska förändra nånting och tar alla steg på en gång, så jag bestämde att jag går upp 8 varje morgon denna vecka så att jag vänjer mig lite... Sen nästa vecka börjar jag med Max =)

Nu till boken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade planerat att ställa klockan idag men glömde det. Som tur var väckte Rulle Alva så vi vaknade 8.20! Imorgon ska jag börja ställa klockan igen men den dagen kommer att vara värst för mig, tycker andra dagen är jobbigast sedan går det ju bra.

Känns mycket bättre att hon går upp runt 8 än 9.30...

Sover Max fortfarande 2 gånger om dagen?

2009-01-27 @ 09:13:33
Postat av: Isabel

En "vanlig" dag somnar Alva mellan 19.30 och 20.30, det tycker vi är lagom och så sover hon minst till 8 på morgonen därpå.

Alva sover middag en fånf, runt 12 ca 2 timmar och somnar sedan bra på kvällen. Försöker undvika att åka bil kvällstid eftersom hon somnar så lätt då och allt blir förstört.

Kortare svängar går bra eftersom hon sitter fram, då kan vi sjunga och stoja men senaste två veckorna har vi verkligen, eller jag, rubbat hennes rutiner så jag måste rätta till det nu!

Ska kasta i henne lite lunch och sedan ska vi ut och gå så långt jag orkar på dessa vägar, vet inte om det är slask eller fruset slask!

Hoppas ni får en bra dag!

2009-01-27 @ 11:52:56
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0