Trevligt!

Aldrig mer väg 288 i mörker! Vet inte om det är mina ögon eller om jag har konstig bilruta men så fort jag fick möte såg jag absolut ingenting! Och båda ögonen värkte, vänstra ögonloben kändes som att den skulle sprängas. Och mitt i rusningstrafik som det var, så hade jag möte heeela tiden =( Ögonen svider fortfarande...

Idag har vi varit ute i Rasbokil och lekt! Alva och Max leker väl fortfarande inte så mycket med varann men det är kul ändå! Taxen Rulle va inte så poppis idag heller =)  Kul att träffa barn igen, vi har nog inte träffat nån annan än släktingar sen innan jul.

Hela veckan är full av dejter. Imorn ska vi till pappa en sväng och sen Helena och Liam, på onsdag kommer Hanna och Emil hit, på torsdag ska vi till Sara i Salabacke och på fredag kommer Johanna och Nemi hit! Kalaskul!
Utöver det så är det visning på onsdag kväll och träning torsdag och söndag. Sen måste vi få hem fler flyttlådor på nå sätt.

Nej nu ska jag sova! Hoppas innerligt att jag sover bra i natt med, det behövs!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Tack för igår! Hemskt ledsen för att det av så stökigt hemma bara!



288:an är jobbig i mörker, spec vintertid när saltet kladdar på rutan så!

2009-01-13 @ 14:34:46
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0