*Suck*

Det ser för jävligt ut här hemma igen. Disk överallt. Hur kan det bli fullt av disk *knäpper med fingrarna* snabbt?
Kommer inte ens ihåg vad vi åt igår men av någon anledning blev det mycket disk och jag hann ju inte diska bakgrejerna eftersom Max vaknade. När Marcus kom hem va det dags för middag, tapetsering och sen duschar. Vid 23 när Max äntligen somnat tänkte jag minsann inte ställa mig och diska.
SÅ nu innan Max vaknat måste jag välja mellan frukost i fred eller diska. Jag vet vad jag och min mage vill välja, men jag vet också vad jag borde välja...
Vi ska ju till ÖF så nån sovstund hemma för Max del blir det ju inte!
So it's now or never.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja disken blir lätt till berg!

Kommer ni att ha diskmaskin i nya lägenheten?

2009-01-28 @ 20:25:47
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0