Seg

Satte mig här för exakt en timme sen för att skriva ett snabbt inlägg och sen gå och lägga mig och läsa. Men så blev det inte! Har skrivit några kommentarer till folk och surfat runt lite. Började fundera på om jag skulle plugga lite på distans, mest för att dryga ut mamma-dagarna ifall att jag får sparken utan att få nåt nytt jobb på ett tag. Hittade massa sidor. Men jag känner att jag är lite för trött i huvet för att tänka och planera just precis nu. Ska nog knalla och lägga mig med boken en liten stund iaf. Max somnade 21.20 vilket nog är tidigaste tiden sen innan jul då han nästan alltid somnade 21.20 =) Får se till att det fortsätter så!

Kram och god natt!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Hoppas Max fortsatte sova gott!



Här är det fullt upp idag igen, men vi har varit ute ens tund och lekt i det fina vädret så de verkar ganska nöjda för nu.



Nej, nu gnälls det från båda håll så jag hinner inte skriva allt jag skulle!



Hoppas ni får en bra dag!



Kram

2009-01-16 @ 11:40:54
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: helena

tack själv för senast. det får inte gå så långt mellan träffarna som sist =) ska ni med och bada på torsdag nu då?! Kom på när vi var där i torsdags att de har flera barnstolar, både inne i omklädningsrummet och vid duscharna. annars får vi se till att ses någon annan dag. vet dock inte riktigt hur det skulle gå att åka buss med en vild liam nu ända till er, då det blir två långa bussturer. nu ska han ju bara upp och gå runt hela tiden. är tillräkligt långt från oss ner på stan för att han ska hinna ledsna. kanske kan ha bilen någon dag och köra till er. Vi hörs i veckan. liam hälsar så gott till max. kram kram

2009-01-16 @ 23:36:13
Postat av: helena

hade skrivit ett jättelångt inlägg och så publicerades det inte =( vi hörs iallafall. Kram kram

2009-01-16 @ 23:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0