Så hur slutade det?

Jag fick ju upp nyårsbilderna och nu har jag ont i nacken och är ännu tröttare! Blir definitivt sängen, men jag kanske läser ett par sidor tills ögonen inte orka stanna öppna =)

Grannarna under oss har däremot tv'n på så högt att jag hör den mer än vad jag hör våran tv, så vi får se hur bra jag somnar... Har haft väldigt svårt att somna några nätter nu, härom natten somnade jag inte ordentligt förr än 04. Och självklart skulle Max bryta den vanliga rutinen och vakna 10 i 6 den morgonen.... Sånt är livet! Han vaknade ganska tidigt idag med men då gick Marcus upp. Nej, om man skulle ta och sluta babbla och stupa istället....
Ha de!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Det blir bra det!



Vi är ju på Öf till 11.30 och sedan går jag hem och måste gå en sväng med Rulle så det gör inget om du kommer efter 12...

2009-01-11 @ 15:46:06
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0