Ont

Tror jag håller på att få/har fått magkatarr igen =( Har i några dagar nu haft en liten obehaglig typ molande känsla i magen, på ett så konstigt ställe att jag inte kunde komma på vad det skulle vara. Men igår slog det mig att det är på samma ställe som jag hade ont efter förlossningen. Och det trodde dom ju på Ackis att det va magkatarr och medecinen jag fick hjälpte ju så =) Men denna gång har jag inte på långa vägar lika ont som då, usch va hemskt det va... Värre än allt som gick fel på förlossningen.

Idag ska vi till Sara! Max har inte vaknat än och det är så skönt att sitta själv i lugn och ro och äta frukost och till och med läsa lite bok, så jag tänker inte väcka honom heller. Inte förr än jag ätit upp. Men han brukar vakna senast 10 så det är dags snart.

Marcus ska jobba massor nu resten av veckan, en typ fil eller nåt på datorn som spårlöst försvunnit så det är en massa jobb dom måste göra om från början. Så jag kommer nog att hälsa på päronen en del! =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är verkligen helt värdelöst att vara själv på kvällarna också. Dagarna är ok, men på kvällarna vill man gärna ha sällskap.



HAr skridit till verket nu gällande barnomsorg och arbetsförmedlingen. Det tar emot men det var kanon att du nämnde det om dagarna och ams. Tackar jag för :)

2009-01-15 @ 12:15:24
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0