ÖF

Idag va det dags  för ÖF igen! Och denna gång va minsann inte Max blyg. Jo den första kvarten kanske men sen satt han inte still en sekund! Vilket betyder att sångstunden inte va så lyckad idag =) Jag jagade honom runt, runt och varje gång han va på väg ut ur kyrksalen så hämtade jag tillbaks honom men till slut gav jag upp. Då knallade vi runt i resten av kyrkhuset istället, fram och tillbaks, fram och tillbaks... Han ser så lycklig ut när han kan knalla runt som han vill!

Efteråt gick Johanna och jag en stund på stan, sen hämtade Max och jag upp Marcus på jobbet och så köpte vi årets första semlor! Och dom va faktiskt jättegoda!! Brukar annars för det mesta bli besviken, det är inte så gott egentligen. Mastigt och äckligt, alldeles för mycket grädde eller all mandelmassa i en klump på ena sidan. Men den här va faktiskt riktigt god!

Max somnade tidigt ikväll 20.50. Han va konstigt kallsvettig så jag hoppas han inte håller på att bli sjuk eller nåt =( Han har inte bajsat på hela dagen så jag är förberedd på en jobbig natt. Han har redan skrikigt massor vid 21.30 men efter lite mag-massage så somnade han om. Får hålla tummarna att det va allt. Det lät som riktig smärta... =( Magknip typ.

Ska lägga mig och läsa ett tag och se vad som händer. Oftast om han har ont så dröjer det inte länge innan han skriker igen.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Det gjorde skitont! Gör hellre ett kejsarsnitt än sätter in spiral!

2009-01-29 @ 08:54:58
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: helena

jag satte in kopparspiral några veckor efter efterkontrollen och jag kände ingenting. har heller inte haft några problem efter den sattes in. är helnöjd. verkar vara väldigt individuellt.

2009-01-29 @ 10:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0