Nu går det fort!

Nu verkar det vara på riktigt, nu har Max verkligen fattat att han kan gå! Ibland gör han det utan att alls tänka på det, medan ibland lyser hela han med stolthet! Och jag med =) Ikväll har han nästan bara knallat runt! Och vilken frihet! Inte bara för honom utan för mig också, fick titta på nästan hela Råttatouille i fred =)
Nu sover han och jag ska lägga mig och läsa. Bäst att komma i säng tidigt ifall han får för sig att gå upp kl 6 imorn med =( Jag ka nju inte fortsätta gå och lägga mig igen när han somnar om, blir lite sent plus att jag inte får något gjort eftersom han bara sov 30 minuter senare på dagen. Han sover ju oftast 12 timmar på natten så det va nog bara en tillfällighet att han vaknade så tidigt....

Idag har vi annars inte gjort mycket annat än att knalla runt =) Min pappa va här med fika en stund, mycket trevligt med sällskap!

Kommentarer
Postat av: helena

kul att han börjat gå igen. Visst blir de som helt andra barn. liam var ju som max innan och behövde ha stimulering och hålla sig sysselsatt hela tiden. men sen han började gå kan han roa sig själv för det mesta. både skönt för liam och hans mamma =) han hade lite feber imorse när han vaknade, men är hur pigg och glad som helst. hoppas han inte får några mer biverkningar än så. hej hej

2009-01-20 @ 11:49:35
Postat av: Anonym

kul att han börjat gå igen. Visst blir de som helt andra barn. liam var ju som max innan och behövde ha stimulering och hålla sig sysselsatt hela tiden. men sen han började gå kan han roa sig själv för det mesta. både skönt för liam och hans mamma =) han hade lite feber imorse när han vaknade, men är hur pigg och glad som helst. hoppas han inte får några mer biverkningar än så. hej hej

2009-01-20 @ 11:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0