Nedräkning

Känns som att vi inte gjort något alls idag men jag har faktiskt vikt kläder och tvättat två tvättar, diskat, sorterat om bland Max kläder och gjort en matlista för v 5 till och med v10. Helgen v10 flyttar vi så det blir som en nedräkningskalender =) Är inte 100% nöjd dock, nånting känns inte bra men jag kan inte sätta fingret på det... Men den blev godkänd av Marcus så det funkar nog. Imorn blir det köttbullar med mos och lingonsylt!

Jag började också packa lite smått i köket men fy vad tråkigt det är när saker måste bökas in i tidningspapper! Jag ledsnade väldigt snabbt...

Max somnade i alla fall väldigt snabbt idag, hoppas detsamma gäller för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0