Lugnt

Är det bara på min dator bloggen strular? Det går inte att logga in, inte skriva kommentarer och när man ska läsa andras bloggar kommer bara senaste inlägget fram. Irriterande....

Idag har vi inte gjort mycket inte! Eller det beror på hur man ser på det. Jag har packat en till låda och plockat bort julpynt och Marcus har sorterat och slängt en himla massa gammalt papper och sållat bland sladdar och grejjer. Ännu ett steg närmare flytten =) Känns väldigt fjärran än så länge... Vi håller på och diskuterar om vi ska köpa lite nya prylar på avbetalning lagom till flytten. Ny soffa, nytt köksbord, efterlängtade sängbord som äntligen kommer få plats mm. Jag har alltid varit emot avbetalningar men det skulle vara kul med lite nytt och fräscht!

Body Pump va det dags för idag igen! Beach 2009 here I come! Tycker det har stått still lite för länge nu så då får vi ta i med hårdhandskarna =) Imorn börjar vår-schemat så då blir det Spinning Activio på tisdagar, Spinning/Core på torsdagar och Älskade Body Pump på söndagar! Det skiter sig iofs redan första veckan eftersom jag missar tisdagspasset, men ändå =)

Nu ska vi sova! God natt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Onsdag låter bra! Ska vi höras närmare? Typ tisdag :)

2009-01-11 @ 22:33:41
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Lina

Det var jag som skrev sist... fast gömde att ändra namnet sen jonas skrev :-/

2009-01-12 @ 08:39:29
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0