Idag

Idag har vi städat och diskat och packat lite lådor. Hittills har vi packat 5 ½ lådor! (Marcus 4 ½ och jag 1...) Känns bra att vi börjat redan. Vi har packat böcker, kläder, "kontors-prylar" och diverse köks-grejer som används så sällan (/aldrig) att dom fortfarande har kartongen kvar.

På eftermiddagen kom Marcus pappa med fru och vi åkte till Alexander och blev bjudna på mat! Sist vi va där sa vi att vi inte skulle åka dit igen på ett tag, deras mat är så himla ojämn, ibland jättegod och ibland bara tråkig. Men idag va det jättegott!! Sen åkte vi hem till oss en stund och åt bulle och drack kaffe/te.

Max slocknade 21.30, innan dess badade vi och äntligen gick det ganska bra igen! Han vägrade att sitta ner men han grät inte alls utan lekte med de nya badfiskarna han fått och plaskade så hela jag droppade! Känns skönt =)

NU är jag jättetrött och har lite beslutsångest... Ska jag blogga nyårsbilder, ska jag lägga mig och läsa, ska jag packa en låda till eller ska jag lägga mig och sova... Alla alternativ lockar jättemycket! Ska nog påbörja nyår och se hur snabbt det går, sen får vi ta det som det kommer....

Imorn är det underbart Body Pump-pass igen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jättebra att börja packa det man inte använder. Man har så mkt mera saker än vad man tror!



Har ni kanske lust att ses någon dag? Vi komma och hälsa på er?

2009-01-11 @ 17:28:45
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0