Huvudvärk

Jag har glömt bort att handla ingredienser till dagens middag =( Max sover efter dagens alla trevliga besökare och kommer nog sova en stund, han som inte alls så länge som han brukar göra i förmiddags. Får försöka lösa det på något sätt....

Ringde imorse till han som än så länge bor i våran nya lägenhet och frågade om det fanns nån möjlighet att flytta in lite tidigare. Han sa att dom skulle flytta lite tidigare men visste inte än riktigt när. Han skulle höra av sig "när det närmade sig". Jag tycker att det har närmat sig i en månad nu jag... Men det lät i alla fall som att vi skulle kunna lösa det på något sätt.
Under tiden hade dom som ska flytta in här ringt till Marcus igen och sagt att dom väldigt väldigt gärna vill flytta in 2 mars. Marcus och jag satt i en kvart i telefonen och brainstormade om hur vi skulle kunna låta dom flytta in som dom ville (och på så sätt slippa dubbel hyra) även om vi inte får möjlighet att flytta in tidigare i Salabacke. Det betyder ju att vi ska ut ur vår lägenhet samtidigt som de nya ska in i den. I princip. Efter att ha pratat med en enormt trevlig gubbe på OKQ8 om deras bilar och sen lite mer idé-fontän med Marcus tyckte vi att vi kommit på såpass många hyfsade idéer att vi beslöt att dom ska få flytta in den 2 mars. Vi kan i värsta fall få det att funka på en helg om vi inte får våra nycklar tidigare. *Positiv* Med andra ord flyttar vi senast om en månad och en dag =)

Nu svider mina ögon, jag har huvudvärk, är hungrig (har inte ätit ens en macka till lunch) och har mensvärk (fast jag typ nyss har haft mens...)
Men jag har haft en väldigt trevlig dag!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men Micaela skärp dig nu! Hur ska du kunna titulera dig husfru om du inte handlar??

Ska bli skitskôj(värmländska) på söndag. Hörs vidare på sms sen. Trevlig fredagkväll på er!

2009-01-30 @ 20:06:44
URL: http://johannastexter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0