Hmm....

Uppsala hem-personen, som för övrigt va en gammal jobbarkompis till en kompis, sa att allt såg jättefint ut. Hon tittade inte ens bakom sänggaveln efter fuktfläckar. Blev så ställd att jag inte kom mig för att fråga. Min och Marcus plan var att höra om vi fick tapetsera hela sovrumemt själva för att slippa betala 3000 kr. Men när hon inte ens såg dom så sa jag inget. Skönt att inte behöva göra nåt av alternativen. Men om nästa hyresgäst klagar efter att dom flyttat in så kommer vi ju inte ha chansen att göra det själva utan måste betala. Med dom billiga tapeterna Uppsala hem använder så skulle vi lugnt komma undan med 1000 kr om vi gjorde det själva.
Jaja vi får se, vi får se. För tillfället ser ju allt lugnt ut =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

anledningen till att jag valde spiral var för att jag inte blir någon glad och trevlig person med en massa p-pillerhormoner i kroppen =) jag har inte märkt någon direkt skillnad alls. Men men, det är också tydligen väldigt individuellt =) som allt annat!!

2009-01-29 @ 16:41:08
Postat av: Anonym

väck aldrig den björn som sover

2009-01-29 @ 18:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0