Hmm....

Min chef ringde och sa åt mig att skaffa fler barn. Eventuellt kommer jag tillbaks från mammaledigheten nu till en uppsägning. Nämen va trevligt!

Så nu ska jag gå med i en a-kassa. Vet inte om dom kan säga upp mig medan jag är mammaledig så det blir väl i så fall först när jag kommer tillbaks. Och i så fall hinner jag betala till a-kassan i 6 månader vilket jag tror ger mig rätt till ersättning. Sen är frågan om jag ska gå med i ett fack också... Jag är ju sist in på reservdelar men jag är definitivt inte sist in på firman i stort. Vet inte hur dom räknar.

Jaja, vi får la se vad som händer. Nu får vi snart gäster och Max är redan jättetrött...... =(

Kommentarer
Postat av: Isabel

Vad trist! Hoppas det löser sig med a-kassan, att du hinner vara med 6 månader, har också för mig att det är den tiden.

2009-01-14 @ 11:30:24
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0