Härligt!

Vilket härligt väder det varit idag! Fick världens vårkänslor när jag körde förbi Lilla Ultuna mot Bergsbrunna, knappt nån snö alls kvar på marken och strålande sol! Max och jag åkte till Bergsbrunna för att leka lite i lekparken och busa med moster och morfar!






Vid 17 hämtade vi upp pappa Marcus hos en kund och sen åkte jag direkt och tränade. Första Body Pumpen med senaste koreografin och den va super!! Helt klart den bästa sen jag började träna igen. Verkligen skitkul!

Maxen somnade strax före 21 så nu ska Marcus och jag titta på tredje Indiana Jones filmen från boxen han fick i julklapp.
Trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Moster

Det blev ju en del söta bilder =D Du passar jättebra i mössan!

2009-01-09 @ 22:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0