Hårdtränad

Jag va så peppad för ett spinning/core-pass men så va det en vikarie som inte kunde core-delen =( Däremot hade han världens hårdaste spinning-pass, jag va helt död efter de 30 minuterna! Men eftersom vi va där för att träna i en timme så beslöt vi oss för att gå ut i gymmet och springa 20 minuter efteråt *stolt* Höll på att ge upp efter 8 minuter men vid 10 kom jag in i andra andningen så resterande 10 gick lätt som en plätt! Känns asbra, funderar på att springa 20 minuter efter body pumpen på söndagar. Ska nog se till så att det blir så =)

Maxen sover så jag ska nog sätta/lägga mig och läsa. Har nog inte ens 10 sidor kvar i boken som är så grymt bra! Massa twistar hela tiden! Är nog en av Connellys bästa tror jag =) Sen måste jag köpa fler böcker, kan ju inte sluta läsa nu när jag är inne i det igen. Älskar ju att läsa!!

Max va ledsen alldeles nyss, exakt 40 minuter efter att han somnat precis som igår. Lustigt. Tog dock inte ens fem minuter att få honom att somna om nån av gångerna.

Imorn kommer eventuellt mamma och kanske pappa hit en sväng på förmiddagen och sen kommer Carro hit efter lunch! Ska bli jättekul!

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: helena

när man skriver in namnet först och sen kommentaren så försvinner namnet när det publiceras...konstigt!! Duktig du e som tränar så flitigt...

2009-01-29 @ 22:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0