Gott nytt år!

Hoppas ni alla haft en trevlig kväll och en bra start på nya året!

Max somnade vid 21 precis som vi ville och vi dukade fram för Risk och marängswisch (stavning???). Mellan 21-23 vaknade han tre gånger och hade svårt att somna om, antagligen pga alla fyrverkerier. Vid 23 va det omöjligt att få honom att somna om, fast vi försökte i nästan en timme. Fem i tolv kastade jag på honom alla yttekläder medan Marcus sprang ut på balkongen med glas och champagneflaskan och alkoholfria cidern. Vi hann nog ut precis i tid, man kan ju inte gå efter fyrverkerierna längre eftersom dom har hållt på heeela kvällen redan. Max tyckte det va jätteintressant med alla färger och va som tur är inte ett dugg rädd för allt ljud. Tack vare den molnfria himlen såg vi faktiskt riktigt mycket från balkongen!

När vi kom in igen förflyttade vi oss och spelplanen (med alla gubbar kvar på =/ ) till köksbordet så att vi kunde fortsätta spela. Max som va pigg som en mört satte vi i sin matstol och dukade fram skorpa och banan. Sen satt han nöjd och tittade på oss när vi spelade klart =) Han har förresten varit jätteduktig och gått en massa själv idag! 8 steg som mest, helt galet! Han börjar bli så stor... Det här året har verkligen gått fort!

Jag är lite påverkad =) Vi öppnade en champagneflaska och David tog ett glas och jag typ 2½ och resten fick Marcus. Räckte gott och väl för att jag skulle känna av att jag ska dricka lite mer vatten innan jag lägger mig! Haha =)
Marcus och Max röjer för fullt i vardagsrummet, har ingen aning om hur vi ska få honom att somna nu men jag längtar till sängen....

Allt som en allt en lugn och mycket trevlig kväll!
Sov gott och Hoppas alla era önskningar går i uppfyllelse under nya året!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Låter som en trevlig kväll!



Alva somnade vid 23 och vi tittade vidare på filmen vi hyrt runt 12-slaget, pangade en del men inte alls som i stan. Hördes tydligt utifrån iaf och lille Rulle reagerade inte ett dugg, han låg och snarkade och drömde sött!

2009-01-01 @ 10:39:00
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

champagne är nyttigt

2009-01-01 @ 12:58:28
Postat av: Moster

8 steg!? är det sant? =D vad duktig han är!

2009-01-01 @ 20:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0