Desperat

Marcus och jag är i desperat behov av lite tid för oss själva, men jag vet inte när vi ska ha tid! Finns så mycket som behöver göras inför flytten. Massor att rensa, känns ju riktigt dumt att släpa med sig en massa onödigt. Vi började bra men nu har vi inte fått nåt gjort på två veckor...

Kollade med en på jobbet idag om han visste om någon annan blivit varslad. Han va inte säker men eventuellt en kille som så vitt jag vet är tillfälligt tjänstledig och definitivt inte sist in på sin avdelning. Så kan dom väl inte göra?! Och ska hela firmans välmående räddas bara för att två personer får gå? Två personer som av olika, men godkända, anledningar inte varit närvarande den sista tiden. Vill ju inte tillbaks så jag bryr mig inte riktigt, men rätt ska vara rätt, så är det bara!

Har fortfarande inte ätit nånting och Marcus har gått och lagt sig. Är lite hungrig men inte sugen... Och mitt hår är blött....

Kommentarer
Postat av: Isabel

Måste vara jobbigt med en flytt med ett litet barn!

Hoppas ni finner motivation och ork att komma igång igen och packa och rensa!

2009-01-21 @ 10:10:32
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Absolut! Så är det ju alltid! Men det är ju bara drygt en månad kvar nu! Hoppas de snart hittar någon som tar över eran lägenhet, hur länge kommer ni ha dubbla hyror annars?

Ska ni ha några mera visningar?

2009-01-21 @ 11:52:26
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: h

jag tycker ni varit jätteduktiga med packning inför flytten. När vi skulle flytta ut hit så började jag packa samma vecka som vi skulle flytta. Liam var dock bara 6 månader och sov fortfarande ganska mycket på dagarna, så där fick jag lite tid över. Sen hade ju vi 2 veckors överlappning så vi flyttade lite då och då. Ni kommer att hinna. Man behöver inte packa fint. Det slutade med att vi bara slängde ner allt huller om buller. Det ska ju ändå upp direkt =)

2009-01-21 @ 15:02:08
Postat av: h

så små barn som våra växer ganska lika de första åren. maria har ju en kille som är exakt ett år äldre än liam så jag ringer bara henne och frågar vilken storlek han har. jättebra, då kan jag både köpa skor och vinterkläder på rea. Superbra.

2009-01-21 @ 20:31:38
Postat av: Isabel

Det är ju fördelen med att hyra! Säger man upp precis 3 månader innan man flyttar slipper man ju dubbelt!



Alva sitter brevis mig och ritar! hon har fullständigt vägrat sova ikväll, kommer nog aldrig låta henne sova middag 3 timmar igen!!!



Micke har precis åkt från jobbet, lagom kul kväll!

2009-01-21 @ 21:18:20
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0