Usch va alla är sjuka! =(

Våran lek-dejt idag har gått och fått feber =( Och Max har hostat igen inatt men senaste timmarna har det varit tyst. Han sover fortfarande, Finns inga grundregler alls i hans sömn just nu. Och just nu orkar jag faktiskt inte bry mig alls, inte så länge vi får sova.
Jag vaknade av att han hostade och skrek lite vid 6 imorse och sen kunde jag inte somna om ordentligt (förr än 7.30). Huvudet fylldes blixtsnabbt av jobb, föräldradagar, barn-kalas, flytt, vikt, vårdnadsbidrag, plugg, städ, psyke, vår och sommar, mm mm mm.
Marcus ska jobba över idag och imorn för att ta igen det han missade när han va sjuk förra veckan. Så det blir ingen träning ikväll =( Får ta igen det på torsdag, på Maxens dag. Funderar på om jag ska åka till Bergsbrunna igen eller bara vara hemma... Ska oavsett ta och gå ner med vagnen nu när Max fortfarande sover, nånstans måste vi definitivt idag!

Jäklar! Vagnen står inne på Max rum... Jaja, han överlever av att sitta i spjällsängen medan jag släpar ner vagnen. Även om han verkligen avskyr det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0