Uppe med tuppen igen

Efter att snudd på sovit i två dygn är jag lite trött såhär på morgonkvisten =)
7.30 (eller mycket hellre 8.00) är ju egentligen en bättre tid för Max att vakna än vid 9-10.30. Och det har han gjort nu i tre dagar, fyra kanske t o m. Men istället somnar han 1-2 timmar senare =(  Sen har han sovit liite mer än vanligt på dagtid men absolut inte tillräckligt för att väga upp för de forlorade nattimmarna. Hoppas att det bara är en sjukdomsgrej.
Hoppas också innerligt at han börjar äta ordentligt idag!
Och att våran våg visar fel (inte för min egen skull eftersom jag fortfarande ligger under viktgränsen =) men för Max skull). Vägde honom nu på morgonen och vågen stannade på 8,0! Härom dagen vägde han ju 9,2. Han vägde 8,9 när han va 10 månader =( Bvc kommer inte bli glada på 1 årskollen på tisdag......

Jaja, vi är i alla fall friska nu, trots mindre återställd aptit. Och Underbara Marcus som har varit så duktig de här dagarna har (än så länge) inte insjuknat! Hoppas innerligt att han slipper! Han har så mycket på jobbet nu eftersom han redan varit sjuk nästan en vecka och nu ska vi ju snart flytta också!

Flytthjälp sökes!!  7 mars!!  =)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Skönt att ni verkar var friska igen!



Jag tror att vi pratade lite löst om torsdag denna vecka? Låter det bekant?





2009-02-23 @ 09:50:53
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Det är idag jag fyller så det är inte i efterskott ;-)



Ja det ska tydligen finnas något som kan minska mängden lite, tror det är från hälsokosten men det brukar fungera.

Micke frågade om han skulle köpa det i födelsedagspresent men jag testar till nästa månad istället.



Ska kolla på apotekets hemsida om det är där man köper det eller om det är hälsokosten.

2009-02-23 @ 11:35:32
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Lina

Men det är ju inte konstigt att han har gått ner nu under tiden han varit sjuk.. det tar han igen fortade än kvickt :-)

2009-02-23 @ 11:38:06
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0