Uppdatering

Max är fortfarande rosslig men blir i alla fall inte sämre. Han sover bättre och bättre, inatt sov han 20.30-02.00 och sen 04.15-10.00! I sin egen säng bör tillägas. Marcus och jag gick och la oss strax efter Max men tyvärr kunde jag däremot inte somna för Max snarkade så högt i mitt högra öra och Marcus i mitt vänstra =) Jag matade Max vid 2 men efter en halvtimme elelr så gick Marcus upp och då äntligen somnade jag!

Marcus och jag har båda två haft sjukt ont i halsen i tre dagar nu och idag är näsan lite opålitlig på mig... Får se vad som händer, håller tummarna! Jag har "träffa-folk-abstinens" så jag vill inte bli sjuk =(

Men trots dåligt med träning och lite dålig mat senaste 1,5 veckan så hade jag bara 0,5kg kvar när jag gick upp idag!! =)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag håller tummarna att ni inte blir sjuka också men risken finns ju.

Jag ahr gått med skumam känslor i kropp och hals ett bra tag nu men det har inte blivit något så jag hoppas kroppen ahr tagit hand om det utan att jag behövt bli riktigt sjuk!

2009-02-06 @ 11:09:42
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas maxen blir bättre och att ni slipper bli sjuka! Här har vi lekt vinterkräksjukan i 12 timmar och sedan haft ett väldigt segt dygn men nu börjar vi bli piggare. Jättejobbigt när de små är sjuka, usch.

2009-02-06 @ 11:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0