Trevlig dag idag!

Trots magont och illamående.
Barn och babymässa på Fyrishov med Johanna, Björn och Nemi. Det va som jag trodde lite mer av en loppis än en mässa och det kändes som de mesta kläderna och leksakerna va för pyttesmå bebisar och för lite äldre barn. Men jag köpte några böcker, bl.a. två jättefina Astrid Lindgren böcker (Emil i Lönneberga och Pippi Långstrump tror jag det va) och en brun fleece-tröja med dragkedja till nästa höst/vinter.
Sedan följde vi med vårat sällskap hem och åt lunch och lät barnen röja runt några timmar. Dom är ju så söta båda två! Men Max har börjat moppsa upp sig lite när det gäller leksaker, alla typer av telefoner tillhör tex Max egendom, tycker han iaf....

Bidde ingen träning idag heller, mao blev det bara ett enda pass denna vecka. Lite ångest, eller ganska mycket egentligen. Men det får vi ta igen nästa vecka, då blir det tre stycken igen!!
Har än så länge en halvbokad vecka, öppna förskolan först på onsdag och sen kommer Hanna hit efteråt (hon har precis kommit hem från Australien och har inte sett Max på tre veckor, mycket har hänt sen sist!) och på torsdag kommer Malin hit och leker med Max så att jag kan flyttpacka lite. Under helgen ska vi få lite barnvakt så vi kan åka runt och titta på lite soffor i lugn och ro.

Nu sover Maxen! Så då blir det snart nattinatti för oss andra också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0