Tidig natt

Sitter och tittar på Criminal Minds medan mina pojkar sover. Marcus är fortfarande dålig och somnade runt 20.00 nån gång. Hade förhoppningar om att Mx också skulle somna vid 20. Han höll på att somna vid 18 men vi höll honom vaken, vid åtta va han dock pigg som en mört så jag orkade inte ens försöka. Men han har somnat tidigare och tidigare de senaste kvällarna, har ju annars varit ganska så kaotiskt nu när han varit sjuk. Han somnade 21.40 i förrgår, 21.10 igår och 20.58 idag =) Är helt nöjd med 21 tills jag har ork att jobba lite, då ska han ner till 20.00.

Har varit en lat dag idag, kort promenad till Ica och så lite disk och leksaksplock (flera gånger...)

Max vill förresten fortfarande inte sitta i badet =(

Criminal Minds handlar förresten om en kidnappad liten pojke så snart gråter jag väl floder.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0