Sjuklingen

Nu har vi ätit pizza Marcus och jag =( Har inte diskat en gaffel ens sen igår så det kändes enklast så. Har mestadels suttit i soffan med en sovandes Max i famnen. Han har sovit mycket men har inte velat ligga i sängen. Men det har varit skönt att ha honom så när för då kan man hålla koll ordentligt.
Han har fortsatt med 39,7 hela dagen, får se hur denna natt blir. Näsan har börjat rinna lite lite grann nu på kvällen. Jag känner dock ingenting än, men det tar kanske ett dygn eller så.
Max fick sista Alvedonen vid 15.30, han är uppe och går lite nu men har redan blivit mycket varmare igen. Jobbigt att inte kunna göra nånting direkt för att hjälpa. Får inte ge mer alvedon förr än efter 20.00.

Har lite ångest över att det bara blev ett träningspass förra veckan, dålig mat under helgen och pizza idag. Orkar inte träna idag och sen är det väl min tur att bli sjuk. Men som tur är har jag inte tid att tänka på det nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0